zondag 6 november 2011

Rijden in de Ferrari 458

Vorige jaar zomer was ik samen met een maat van mij Pall in Italie! Wij reden in een Ferrari F430 en we reden de route van de Mille Miglia van 2010.  Wij hadden onze trip dan ook heel toepasselijk Mille Miglia 2010.2 genoemd. Het laatste stadje wat we aan deden voor dat wij een verrassingsbezoek brachten aan me vader die in de zelfde periode ook ik Italie was, was Maranello. De Wallhalla van de supercar, de geboorteplaats van de beste, de meeste passionele Automerk op de markt. Maranello ademt dit merk. Zodra je de stad binnen rijd voel je het gelijk dit is een speciale plek voor een petrolhead. Ik heb het natuurlijk over Ferrari, al bijna 70 jaar aan de top in het supercarsegement. Toen we daar kwamen gingen we naar het Ferrari Museum. Terwijl daar rond reden opzoek naar een parkeerplekje, wuifde opeens een hele mooie dame gekleed in een topje en hotpants naar ons, zei wij wees ons naar plekje waar veel meer Ferrari's stonden waaronder het nieuwste model de Ferrari 458. Nadat wij de auto hebben geparkeerd tussen de andere zusters(een auto is vrouwelijk). Kwam de mooie dame op ons afgestapt en vroeg aan mij of ik in de Ferrari 458 wou rijden. Natuurlijk wou ik dat. Hieronder het filmpje daar van.



 Klik op de route voor de historie over de Mille Miglia (WIKI)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten