zondag 13 november 2011

Rijden met de Hondata FlashPro aangesloten op de ECU

Na dat de Honda een paar maanden geleden is afgesteld op de rollerbank op vol vermogen met Hondata Flashpro. Moest ik nog een paar runs doen in het dagelijks verkeer om de auto optimaal afstellen in deellast en vollast. Dus vanavond de Hondata Falshpro kastje erbij gepakt, even zoeken naar de aansluiting en rijden maar. Zo een uurtje gereden met de het kastje aangesloten op de ECU. De data morgen uploaden naar de Laptop, dan de data vervolgens op sturen naar de chipper. Die stelt het helemaal af en stuurt die terug naar mij ik laad dat weer in de ECU van me auto en klaar is kees. Onderweg nog een paar mooie foto's gemaakt.


1 opmerking:

  1. Hoi.
    Een vraagje hebt jij zelf de civic afgesteld met de flash pro?
    ik wil de cr-z met compressor fa te stellen .maar weet ik niet hoe dat werk , wil je een typ's mij geven .

    BeantwoordenVerwijderen